ASP.Net دارای چندین ویژگی مهم در مدلهای توسعه یافته می باشد
نوشته شده توسط : علی پور

پیشرفت در عملکرد

ASP.Net یک تکنولوژی توانمند از دسته ی تکنولوژی های Server-side برای ساخت‌و‌ساز طراحی سایت صفحه ها اینترنت پویا میباشد . برخلاف پردازشگرهای مفسر ، ASP.Net بهبود در مقیدسازی ،کمپایل Just-in-time، سئو و خدمت Cache را در شایسته ترین موقعیت ارائه می‌دهد. می قدرت اذعان کرد ASP.Net شایسته ترین تلاش را پیش از تایپ کردن حتی یک خط نرم افزار ارائه خواهدداد.
پشتیبانی از ابزار جهانی

ASP.Net باکس ابزاری بی نقص، و فضا پباده سازی پیشرفته ای دارااست. به انگیزه تغییر و تحول اصلی ای که در نرم‌افزار داده گردیده‌است، اپلیکیشن اینترنتی امکان گرافیکی درتوان اپلیکیشن های Win32GUI را دارا می باشد. بازنویسی WYSIWYG، در دست گرفتن های بکش ورهاکن سرور و بسط اتومات، از خصوصیت های این ابزار کار کشته هستند.
اقتدار و انعطاف پذیری

به واسطه ی به کار گیری از CLR، ASP.Net از توان و انعطاف پذیری خاصی در توسعه و گسترش ی نرم‌افزار های کاربردی اینترنت دارا میباشد. کتابخانه ی کلاس .Net، پیام ها و چاره های دستیابی داده، تواماً سند بر توان دستیابی اینترنت میباشد. XML، ADO.Net وThreading (اشیایی برای نرم افزار نویسی هر Thread ) مثلا ی کلاس ها و اشیای گزینه به کارگیری ی برنامه نویس ها میباشد. ASP.Net دارنده زبانی غیر وابسته میباشد که می‌توانید آنرا گزینش و جزیی از لهجه های اپ ی کاربردی خویش قراردهید.
آسانی

ASP.Net امور را معمولی کرده و از یک فرم معمولی و مجوزی، برای بسط و تنظیمات وب سایت جهت ساخت یک اپ استعمال می نماید. به عنوان مثال، یک کاغذ ی ASP.Net اذن می‌دهد شما رابط کاربری بسازید که نرم‌افزار ی کاربردی آن جدای از در اختیار گرفتن های دستی است، در واقع Code-behind وجود دارااست. بعلاوه براحتی با خدمت کدهای مدیریتی مانند ارجاع خود کار و garbrage گسترش می‌یابد.
رئیس

ASP.Net مبتنی بر متن تنظیمات سلسله مراتبی که در اطراف سرور و اپلیکیشن های کاربردی اینترنت ظاهرمی گردد، شغل می نماید. بدلیل اینکه داده ها تنظیمات در متن ذخیره گردیده، پیکربندی نو، سوای ابزار مدیریتی ظاهرمی شوند. این مدیر، سبب ساز توسعه و گسترش نرم افزار ی کاربردی در ASP.Net میشود. اپلیکیشن کاربردی ASP.Net زیر سرور، به آسانی با نسخه برداری فایلهای مورد نیاز روی سرور بسط می‌یابند. سرور نیاز به restart نداشته و فقط با جایگزینی کدهای کمپایل گردیده یا این که پیشرفته بسط می‌یابد.
اقتدار و توان

ASP.Net با تامل سطح بالایی پباده سازی گردیده و دارنده خصوصیت افزایش عملکرد شغل در گوشه و کنار های یک سری پردازنده میباشد. پردازش ها بوسیله ASP.Net رئیس گردیده و اکران داده می گردند. برای مثال در صورتیکه گسیختگی پیش آید، یک پردازش میتواند دراین جا تولید گردد تا به درخواست های اپ کاربردی امداد کند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: